fredag 11 juli 2008

Tävling inne hos Tumadre och ungmamma15!

Jag är med i en tävling som anordnas av TUMADRE , tävlingen avslutas 15 juli. Ungmamma15 har med samma tävling och då passar jag såklart på att va me där me.. alltså chans 2 gånger att vinna detta braiga pris ;)

Kul att jag såg din tävling annars hade jag nog inte hittat till http://www.familjedagboken.se/ älskar nya sidor.

* Sidan är jättebra för då kan min släkt och vänner följa oss genom att se bilder och läsa blogg, speciellt superbra för de som bor långt ifrån.
* Att läsa om barns utveckling, både mina egna barn och andras tycker jag är både skoj och intressant.
* "Mina första år" sidan funkade inte nu när jag gör detta inlägg men kikade in på någon annans sida och tyckte det såg kul ut med "staplarna" och på så sätt blir det roligare att uppdatera en sida. =)
* Fotosidan är uber.. man får upp stora bilder.. lite annat om man gemför med BDB.
* Måste nog säga att jag gillar även "framstegs" sidan me.. ju mer jag kollar in sidan desto mer gillar jag den. TACK =)
* Och vem vet kanske.. kanske lär man känna någon ny eller flera nya personer.. och kanske får man en vän för livet..?


Länk till min familjedagbokensida: http://geshia.familjedagboken.se/
blir att leka lite på den sidan imorgon =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra, lycka till!
Dubbel vinstchans är inte illa ;D

Anonym sa...

Helt okej:)

Rebecca sa...

Tack tack =) va skönt att det va okej :)

Linda sa...

hej, tack för kommentaren i min blogg =) ja lite kalasbilder kommer, har haft lite blogg-torka de senaste dagarna men är snart igång igen så snart kommer bilder från dagens kalas!