fredag 11 april 2008

Fotade

Fotade lite igår och för första gången i svartvitt.. hehe har inte vetat att jag kunnat det med min kamera, bra vi är.. vi köper en kamera utan att egentligen ha koll på hur den egentligen funkar och jag är en sån människa att jag INTE läser bruksanvisningar utan vill lära och komma på hur saker funkar själv hehe och ibland kan det ta tid som vi märkte nu ;) har haft kameran i ca 3 år bara. Hehehe tack Månsi för att du berättade det igår ;) Nu ska jag bara få tid att gå igenom kameran igen då det även ska gå att ta i brunton och säkerligen ännu flera olika sätt.

Någon som har tips angånde kameran
KONICA MINOLTA DIMAGE Z3?


Fotade som sagt igår för att jag skulle va med i en tävling och dessa bilder vart det, och bild nummer 4 tog jag till tävlingen.

Inga kommentarer: