måndag 7 april 2008

Inflyttningsfest

Ska snart iväg på "inflyttningsfest" till par bekanta som har köpt hus, ska bli skoj att komma iväg lite hemifrån. Själva ska vi till banken på måndag och prata huslån, vi har pratat om hus jättelänge men inte tagit oss i arselet att ta tag i de. Skulle verkligen va skönt att ha hus me tomt istället för lägenhet, bara att hoppas att det går igenom och att man hittar ett hus som man verkligen gillar.


igår va vi på babymassage me, Liam verkade tycka de va jätteskönt, jag har vart lite slö med att massera hemma, har mest blivit magen när han haft ont i lilla magen. ser verkligen ifram emot nästa babymassageträff.


Min hemsida går inte att uppdatera heller.. suck.. efter deras flytt så kommer jag inte in på ftp:en måste kolla upp det när jag har tid, men men.. bilder finns att skåda på facebook och familjeliv.


Nehe nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa ungspannkaka innan vi ska lämna Robin hos mormor, för Robin ville hellre va där än och åka på tråkig "inflyttningsfest" hehe

Inga kommentarer: