måndag 7 april 2008

Julstök

måndag, november 12, 2007 @ 08:18 (gammalt inlägg från förra bloggen)

När är det dags att börja julfixa..? När börjar ni fixa och dona?

Är det förtidigt att byta till julgardiner redan? funderar nämligen på att ta fram julgardinerna och stryka dom och hänga upp, tror inte jag kommer orka det senare då jag har BF om 2 dagar (om bebis vill komma då vill säga) och sen kommer jag ha fullt upp med bebis och stora pojken som vill julpyssla, följa julkalendern på TV, och så måste jag ju julbaka.. huaaa.. när ska jag hinna det.. lussebullar, pepparkakor, mjuk pepparkaka, knäck, ischoklad, chokladkola, tur jag har en stor pojke me som gillar att baka med mig. =)

Bläää... varför ska fönster va olika stora i olika hus..? gardinerna passa ju inte till mitt köksfönster i denna lägenhet och vill inte ha andra paret julgardiner uppe.. snyft.. ska man behöva köpa nya..?

Inga kommentarer: