fredag 23 maj 2008

Hej hååå!

Heej hååå!

Vart nere och shoppat lite både iförrgår och igår.. och det blev lite bodys till Liam.. Va tvungen att köpa döskallebodys bara för att folk verkar störa sig på allt me döskallar på, och för att va riktigt störig så köpte jag en storlek större än vad Liam har bara för att dom ska va sååå ute när han kan ha dom. =)




Sen blidde det lite kläder till Robin, han behövde lite nya sommarkläder.





Vart lite chockad att Robin ville ha de rutiga shortsen, men dom va riktigt snygga på tycker jag =)




Annars då.. Liam som har hunnit blivit 6 månader och 8 dagar idag, fick sin första tand här om dagen och så har han lärt sig att krypa... helt galet vad han har blivit stor. går så himla fort alltså, för er som missat så finns det en del nya bilder Liam 5-6 månader, annars hittar ni bilder på Bilddagboken och där finns det fler än här på hemsidan och där kan du även kommentera bilderna, vilket jag tycker är skoj =)

Nehe.. dags att fixa sig lite.. vi ska snart åka iväg till Flen till ett par bekanta där vi ska grilla i det fina vädret och snacka massa skit. =)

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jisses vad mkt fint du hittat! Jag är oxå för döskallar..trodde jag var den ende =)