fredag 9 maj 2008

Lillskrutten!

Lite bilder på fina lillskrutten, snart 6 månader..
Ojojoj.. fort tiden går..














Berättade ju häromdagen att lillskrutten klappa händerna som en tok, sitter fortfarande i.. så fort man säger "klappa händerna" klappar han som galning, haha kanske jag som är fjantig men det är ju sååå sött.

Vi grillade idag, va ju grymt fint väder.. jag tog en folköl till maten, guuu såååå gott, har ju typ inte druckit sen jag fick veta att jag var gravid, är ju nästan 1 ½ år sen, men gud va smaskigt det var. ;) och jag tyckte såå synd om Liam när vi grillade idag, han bara satt och följde mig med blicken för varje tugga man tog, så lillskrutten fick snutta på en gurka idag, det tyckte han va smaskens. =)

nee bläää så trött jag är, tror närmare bestämt att det är dags för sängen. Natti natti..

Inga kommentarer: