måndag 7 april 2008

Jul och nyår..

Onsdag, januari 2, 2008 @ 22:20 (gammalt inlägg från förra bloggen)

Jul och nyår..

så va jul och nyår över.. dock så va faktigst julafton väldigt bra i år, dom senaste åren (sen min syster och mormor dog) så har det inte funnits nån riktig firar glädje till jul, påsk osv.. men i år var det annorlunda, kan ha varit för att i år var vi 6 nya personer.. min brors tjej + son, min systers kille + dotter, Kevins pappa (Robin och Liams kusin) och så vår lille Liam.

På nyår var vi hemma hos min bror och hans tjej, fixade nyårsmiddag tillsammans, potatisgratäng, fläskfile, sallad och vitlöksbröd. senare på kvällen runt 23:30 gick vi till Kevins pappas resturang och fick champange (dock inte jag då jag ammar) när det började närma sig tolv slaget gick vi utanför och titta på när Kevins pappa sköt upp en massa raketer. Hade tagit med mig kamera för att ta lite bilder under nyår, men glömde förstås helt bort det.

Hoppas detta året blir bra, roligt, osv för mig och min familj.. typiskt nog så började året med magsjuka och förkylning för mig.. blää.. men som sagt det är ännu bara början på året.

Så som sagt nu är det nytt år och jag passar på att önska er ett gott nytt år!

Inga kommentarer: