måndag 7 april 2008

Måndagstrött..

måndag, mars 3, 2008 @ 18:05

Så är det måndag och söndagen är äntligen över Dopet gick jättebra osv osv.. men iallafall jag orkar inte skriva och lägga in bilder just nu.. får bli imorgon, övermorgon eller nåt när jag orkar.. är helt slut, kan ju säga att lördag till söndag vart det inte mycket sovande, kom hem 01:30 på lördagen (gjorde mousser, tårtor och fixade i lokalen, dukade osv) och efter de så pumpade jag i ca 30-1 timme, sen matade jag liam, det tog väl en 20 min sen kl. 06:00 gick jag upp på söndags morgonen, matade liam, duschade, sminkade mig osv och sen kl.11:00 började dopet och efter dopet dopfika och efter det började folket röra sig hemmåt runt 15:00, när alla, nästan alla gått va det bara att börja städa. TACK ni som stanna och hjälpte till, ni vet vilka ni är.

Men iallafall känns i kroppen att man inte fått vila ordentligt, har även vart nere på stan och shoppat lite idag med, Robin fick ju "presenter" igår med och det va pengar däribland så han ville ner och jag passade på att shoppa lite kläder åt Liam.
Nehe.. nu ska jag kika lite på loliga familjeliv.

Inga kommentarer: