måndag 7 april 2008

Är våren äntligen här..?

fredag, april 4, 2008 @ 15:31

Gud så fint väder det varit dom senaste dagarna.. jag hoppas verkligen att det håller i sig.. jag blir verkligen mycket gladare när det är fint väder ute, solen skiner, gräset börjar bli grönare och en massa fina vårblommor, ta med ungarna till lekparken och sen en glass på de, kan det bli bättre än så på våren?

Nu håller vi tummarna på att det håller i sig eller hur.

Nee.. nu ska ja fixa iordning mig och barnen.. ja barnen.. *ler* kan fortfarande inte fatta att JAG är 2barns mamma och till världens finaste på köpet, blir helt varm och lycklig i hjärtat när jag tänker på det. nehe dags nu att fixa oss.. ska jag kila ner till leksaksaffären och byta in lego + platta som vi köpte till Kevin som fyller på måndag, såg när jag va där att han redan hade massa sånt, blir nog en stor Gormeti (stava) och några småförpackningar som jag vet att han vill ha.

Skönt med en prominix i detta fina väder.

Inga kommentarer: