lördag 31 maj 2008

Liams första ord..?

imorse låg jag och gosa med Liam i sängen och efter ett tag så ställer sig Liam upp på knä, för att sen ställa sig upp helt med hjälp av min kropp.. duktig kille.. =) har bara varit på knä han ställt sig innan men iallafall han står där och tittar in i datarummet där hans pappa sitter och så helt plötsligt så hör jag ett svagt pa-pa och ja sa till sambon sa han pappa..? ja de lät så svarar sambon. Så jag säger till Liam: var är pappa? och han tittar då igen mot datarummet och säger pa-pa med svag röst.. och för att va helt säker så frågade jag Liam ett par gånger till och samma sak där så säger han pa-pa.. dock väldigt tyst men ändå så att både jag och sambon hör.. så kan det va så att han faktigst sagt sitt första ord idag? =)

Jag trodde att ordet lampa skulle bli hans första ord för igår satt vi i köket och Liam satt och tittade på lampan och så säger han: bam (bampa=lampa)+ ett litet tjut som avslut på bam... lite svårt att förklara tjutet hehe men är som om han hmm.. nee kan inte förklara. hehe

nehe.. dags att fixa iordning Robin lite han ska på kalas hos sin kompis lite senare..

Inga kommentarer: