torsdag 3 juli 2008

nee.. nu är det nog!

En jag känner är tillsammans med en tjej vars unge är helt j*vla omöjlig, så jäkla omöjlig att om aga vore lagligt så skulle jag ge ungen en fet j*vla smäll.. det har gått så långt att jag med fler tycker illa om en liten pojke på 7 år..

och barnets mamma säger ju knappt åt ungen själv så andra måste ju säga åt han då.. nee är så j*vla trött på den ungen.. och idag fick jag nog!

* Han ljuger
* Han bölar om han inte får som han vill för att han vet att till slut pallar inte hans mamma att höra längre och låter han få det han vill och göra vad han vill.
* Han tvingar andra barn att göra som han vill
* Han bajsar på sig och skiter i att säga till sin mamma och på de så bryr han sig inte att han sitter i andras soffor, sängar med bajs i byxan.
* Han knuffar och "springer" in i folk när de inte gör som han vill
* Han kallar folk/sin mamma för fula ord tex hora har jag hört han kalla sin mamma ett par gånger, min sambo har fått heta horniklas.
* I förrgår fick vi reda på (av min son) att han slagit en igelkotte med en pinne, hårt! j*vla djurplågare hatar sånt!
* Han skyller på andra när han själv gjort nåt fel
* Han försöker göra andra barn avundsjuka tex igår när vi var på Kolmården så fick alla 5 ungarna som var med en godispåse var medans de andra åt sitt godis på vägen till kolmården så sparade han sin påse och ja det är ju helt okej MEN när vi va framme så frågade han de andra ungarna om de hade nåt godis kvar och de sa ju nej för de hade ju ätit upp de på vägen öppnar han sin påse och låter "mmmmmm" va gott och efter det säger han till min son: är DU avundsjuk nu? gah jag vart så irretarad att jag svarade åt min son: neee varför skulle han va de för? han har ju fått en påse han med och ätit upp de och så ska vi handla massor med godis, glass, dricka inne på kolmården åt Robin såå nee klart han INTE är avundsjuk. Och bara för att jävlas.. ja jag vet omoget men fan nu är jag trött på den ungens beteende.. som sagt bara för att jävlas så självklart så fick min son den stora colaflaskan (den me vargen på) medans den jobbiga ungen bara fick den lilla (den me delfin på) och för att jävlas ännu mer så fick min son både en stor glass + en nyckelring me tuggummin, den jobbiga ungen fick bara en "normal" storlek på glassen och ingen nyckelring.. och min son fick gå in på stället (som den jobbiga ungen verkligen ville gå in på, men deras familj hade redan gjort av med för mycket pengar, visst vi kunde ha lånat ut eller bjudit men NEJ TACK tänker inte bjuda en liten idiot till pissunge!) utanför Kolmården de med hajar osv (kommer inte ihåg va de heter) men det hade jag sagt hela tiden att min son kulle få göra men det visste ju inte den jobbiga ungen och på det så kom han ut med 2 st gosedjur... och ja när vi kom ut så satt den jobbiga ungen och bölade vilket han gjort sen vi gick in, vi var väl borta 30-40 min.
* Idag kom grannungen springandes till garaget där min sambo, min bror och grannungens pappa är och fixar en bil och berättar att min brors unge sitter och eldar på ett papper och en buske och så hade han bett en liten kille på hmm kan han va 5 år och en tjej på 7 år att ta av sig skorna och stampa på elden men flickan va smart nog att förstå att man fick ju ont då.

Sa jag att den jobbiga ungen nyligen fyllde 7 år?? 7 år och beter sig såhär.. självklart skyller jag inte bara på pojken, mycket är hans föräldrars fel då de tydligen uppfostrat han på fel sätt.

japp så idag fick jag som sagt nog och sa till den jobbiga ungen (framför hans mamma) att från och med idag så får du fan inte leka med min son för jag vill inte att min son blir som dig, fattar du det!!?

Vad ungens mamma tyckte om vad jag sa till hennes unge vet jag inte hon stod bara tyst.. äsch jag bryr mig inte.. eller jo klart jag bryr mig.. antagligen blev hon jävligt sårad av mina ord: att jag inte ville att min son skulle bli som hennes son är.. det gör nog ont att höra.. men men.. nu har jag sagt det ingen annan vågar säga om hennes son, jag är inte ensam om att tycka illa om hennes son.

Inga kommentarer: