lördag 5 juli 2008

Sjukskriven och klädtokig unge..

Jahopp då är man sjukskriven i 2 veckor, ja dvs om försäkringskassan går med på det.. eller sjukskriven är jag hur som haver frågan är om jag får några pengar bara, för sambon tog pappaledigt dessa 2 veckor för att va hemma och hjälpa mig, ja så mammapeng får jag ju inte om det nu visar sig att sjukskrivningen inte går igenom.. blää.. jobbigt att inte veta innan tiden har gått ju.

Jag har iallafall väldiga ryggsmärtor när jag lyfter (tex liam och han väger mellan 7-8kg), vrider/vänder mig (tex i sängen), resa mig upp från sängen, ställa mig upp från sittande och detta har varit sen jag fick lillpojken och för varje vecka känns det som om de blir värre, gör så ont ibland att jag inte vet vart jag ska ta vägen, kan knappt lyfta han ur spjälsängen, vagnen osv och jag kan ju inte låta han ligga där lixom..

Var hos doktorn igår och gjorde en ryggundersökning och på det så fick jag en hmm.. ja vafan heter det.. hon kollade och kände iallafall där "bak" på mig hehe för att se att allt va som det va efter förlossningen då ringmuskeln gick sönder. Fick recept på 2 mediciner och en sjukskrivning.. uscha.. jag som är lite emot mediciner/tabletter.

Robin min son på 9 år har blivit värsta kläd/keps/bältes galen.. så igår kom Robins nya kepsar som han beställt, pris för dessa 3 kepsar låg på ca: 900:-

Och kollar du in på min BDB genom att klicka här så kan du titta på bilder från vår tur till Kolmården.. bilderna ligger under 2/7 och 3/7.

Inga kommentarer: