söndag 27 juli 2008

Vinön

Igår var vi på Vinön och badade och njöt i solen :) hur härligt som helst att bada va de me. ungarna var snälla och tyckte det va spännande att åka färja. Brukade åka till Vinön när jag va yngre me min mormor och morfar, på den tiden då Vinön inte va lika populärt som nu.

Lite badbilder kan du njuta av i min bilddagbok 26/6.. för att komma dit klicka här!
Fick även en liten videosnutt från igår och den kan du hitta här.

Måste ju testa att lägga upp videosnutten på dehär sättet me.. se om det funkar.

BDB 24/6 finns det bilder från när vi var en sväng till farmor häromdagen även där blev det bad fast i poolen, Liam fick testa sin nya gunga där me.

BDB 22/6 bilder som jag tycker vart jättefina på Liam..

BDB 21/6 Liam gungar för typ andra gången i sitt liv..

BDB 19/6 hemma hos min pappa som fyllde år.

BDB 14/6 bilder från Ullared.

BDB 2-3/6 bilder från Kolmården.

klicka här för att komma till min bilddagbok. =)

Inga kommentarer: