måndag 7 april 2008

Säger det igen =)

lördag, februari 16, 2008 @ 22:58

Vill du få biobiljetter helt gratis? Med GratisBio samlar du ihop poäng som du byter in mot riktiga biobiljetter eller presentkort. Du får 50 poäng när du registrerar dig, och ytterligare 25 poäng OM du värvas utav mig. Klicka på länken eller ange Geshia som din värvare.
För varje person som jag värvar måste den personen få 175 poäng för att det ska hjälpa mig, samma sak för dig, den du värvar måste få ihop 175 poäng för att det ska hjälpa dig osv.
det behöver inte kosta dig en krona, du kan bland annat gå in på olika sidor och få poäng genom att bara kika på sidan, vissa sidor som är gratis kan du regga dig, va medlen 1-2 dagar sen regga av dig om du vill det, sen finns det andra sätt att få poäng och det genom att köpa saker.
Även om du inte vill ha biljetter/presentkort så får du gärna hjälpa just mig genom att bli medlen och fixa 175 poäng (du ska kunna få ihop 100poäng utan att betala för nåt)
Blir glad för alla som vill hjälpa mig =)

Inga kommentarer: